REKLAMACJA
CO ZROBIC, JESLI ZNAJDE USZKODZENIE ZAMOWIONYCH TOWARU?
W przypadku uszkodzenia produktu prosimy o zgłoszenie do nas reklamacji. Aby złożyć skargę, wyślij nam e-mail na adres reklamation@df-automotive.de. W Twojej poczcie potrzebujemy następujących informacji:
Numer zamówienia lub numer faktury
Który artykuł jest skarga
Jaka jest reklamacja przedmiotu (krótki opis problemu)
Kiedy wystąpił defekt?
Zdjęcia defektu
CO MAM ZROBIC, JESLI PACZKA PRZYBYWA USZKODZONA?
Jeśli otrzymasz uszkodzona przesyłkę, niezwłocznie zgłoś do nas reklamacje. Aby zarejestrować uszkodzenia transportowe, oprócz informacji o zamówieniu potrzebujemy również numeru śledzenia uszkodzonej paczki.
Numer zamówienia lub numer faktury
Który artykuł jest skarga
Jaka jest reklamacja przedmiotu (krótki opis problemu)
Kiedy wystąpił defekt?
Zdjęcia defektu
numer przesyłki
Zdjęcia materiału opakowaniowego