Wybierz rozstaw otworów na śruby

Często zadawane pytania

REKLAMACJA

CO ZROBIC, JESLI ZNAJDE USZKODZENIE ZAMOWIONYCH TOWARU?

W przypadku uszkodzenia produktu prosimy o zgłoszenie do nas reklamacji. Aby złożyć skargę, wyślij nam e-mail na adres reklamation@df-automotive.de. W Twojej poczcie potrzebujemy następujących informacji: Numer zamówienia lub numer faktury Który artykuł jest skarga Jaka jest reklamacja przedmiotu (krótki opis problemu) Kiedy wystąpił defekt? Zdjęcia defektu

CO MAM ZROBIC, JESLI PACZKA PRZYBYWA USZKODZONA?

Jeśli otrzymasz uszkodzona przesyłkę, niezwłocznie zgłoś do nas reklamacje. Aby zarejestrować uszkodzenia transportowe, oprócz informacji o zamówieniu potrzebujemy również numeru śledzenia uszkodzonej paczki. Numer zamówienia lub numer faktury Który artykuł jest skarga Jaka jest reklamacja przedmiotu (krótki opis problemu) Kiedy wystąpił defekt? Zdjęcia defektu numer przesyłki Zdjęcia materiału opakowaniowego

Odpowiednia odpowiedź nie została znaleziona?

Jeśli odpowiedzi na Twoje pytanie nie było w naszym FAQ, możesz również Formularz kontaktowy skorzystaj z ... a nasz zespół serwisowy zajmie się Twoją sprawą.

Wprowadź dane pojazdu

faq-info-logo
icon-cookie-tire-bitten Używamy plików cookie
Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są istotne, podczas gdy inne pomagają nam ulepszać tę witrynę i doświadczenia użytkowników. Klikając na „Akceptuj wszystkie”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie i innych technologii do przetwarzania Twoich danych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityka prywatności.
checkbox-essenziell Istotne
checkbox-marketing Marketing
checkbox-statistiken Statystyki
checkbox-externe-medien Zewnętrzne media